Helgen börjar bra !

Denna helg lovade jag mig själv att bara ta det lugnt. Så igår började kvällen i ishallen och sen vidare till gymmet för en timmes massage. Sen blev det mys med mamma och lillasystern.
Idag sitter alla framför tven för att kolla på första avsnittet av melodifestivalen.
Och tror tom att jag inte kommer att gå på träningen heller. Måste ta det lugnt så att magen pallar med mina veckor.

I torsdags var jag mamma och lillasystern i stan och myste lite . Pappa hade åkt till sälen med grabbarna så då passa vi på att ha en tjejkväll. Och så det blev lite shopping också


Marc by Jacobs plånbok 1910:-
Minneral puder 350:-
Ginatricot tröja å tights 99:-/st
Nike träningsbyxor 399:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0