2:a........

japp då var det redan fredag i morgon ! shit va tiden går snabbt helt sjukt ...
idag ´har jag varit i skolan , och sedan gymmat . blev ben och triceps

Glömde skriva att i förra helgen så  tävla jag i konståkning igen  . jag var jätte nöjd efter åket men räckte bara till en 2:a plats.  Men  jag fick så himla dåliga poäng . jag visste att det var någon fel .  jag hoppade ett hopp för mycket, så fick massa avdrag . de var där  felet var . ....
så blev ganska irriterad faktskt , annars skulle jag komma 1:a


Och nu har jag bestämt mig för att mitt nya liv ska börja igen...
men nu ska det bli mycket bättre + att jag inte ska tänka på det för mycket .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0