tis, ons

hej på er !

Igår bjöds det på en PW på morgonen och sedan blev det Gröna Lund. Med systrarna kusinerna och min kära pojkvän. Min lillasyster var precis 140 cm så hon var överlycklig som kunde åka allt på grönan. tom Fritt Fall, en modig skit unge.

Idag tog jag med mig lillsyrran och pojkvännen till golfbanan och slog lite bollar.
en viktig släkttävling i morgon, så man måste ju träna lite .... när vi kom hem så bjöd jag på lunchen , det blev en riktig gormé mat ... korv!  senare på kvällen gick vi en PW medans mamma och pappa åkte till utö för att träffa några kompisar. vilken superdag

jag med min bag.


PW på kvällen med lillasyster 1timme gick vi braaaa!

God natt med er ! en ny dag i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0