Vecko start !

Ny vecka och nya möjligheter!!

hej på er ! halva veckan har nästna gått, Skönt! 
Igår var det skola, utvecklingssamtal och träning.
träningen gick bra förutom att jag var så otaggad...
Idag slutade jag kl halv 5, blev hämtad av pappa och sedan övningskörde vi! det gick skit bra, körde till och med hem :D

Som jag har glömt att berätta har jag börjat mitt nya liv. 
har slutat äta onyttiga saker som tex läsk, godis, saft , mer grönsaker till maten , minskat med kolhyderaterna och mackor till frukost. detta ska fortsätta tills vi reser till caribien. ( så kanske man får en lite snyggare kropp tills man ska hoppa in i bikinin igen) :P

Så idag började dagen med havregrynsgröt och slutade med grönt the!


grönt the


havregrynsgröt med en morot (
inte det godaste direkt )

//Madeleine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0