back to reality...

Heeej
så nu ska jag börja blogga igen. om man är ledig så ska man vara ledig ifrån allt. men nu ska ni få veta vadjag gjorde resten av lovet.
Onsdag:städa hela huset - skridskoskolan+träning och sedan hem till älsklingen
Tordag: röstinspelning till vår isshow. ( jag fick spela musse)+ zumba med mamma på gymet
Fredag : träning och sedan hem till jocke . ( jag och 15 killar hehe)
Lördag: träning kl 9. och sen skridskoskolan i 2 tim. sedan överaskningsfest för Marcus E 18 år!!!!
Söndag: mat hos farmor och sen hem och kolla på film med älskling. 19 månader var det igår

Idag är det måndag och har fått lite mer energi när jag räknade ut att det bara var 12 veckor kvar till sommarlov :D. Men den är veckan har precis börjat och är väldigt trött redan på skolan. idag var det skola började 10. såå skönt, efter skolan gick jag direkt till ishuset för att träna igen . det blev bara show träning i hela 2 timmar nice!  nej nu ska jag göra mig klar till sängen. ska platta håret och gå ut med hunden och möta upp älskling vid bussen

God natt




fy fan va fint !!!!! det där ska jag ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0