Torsdag <3

HALLOJ!
Idag var jag hemma från skolan
, det var en jävla tema dag så stannan hemma. känner mig inte så pigg  heller börjar bli sjuk :(så idag har jag klippt mig. Blev inte så stor förändring klippte bara bort det slitna på topparna. efter det gick jag hem till adam för att kolla på hans nya vovve . JÄTTE söt var den ! vill ta med den hem , men vad hade Mimmi sagt då?
 Efter en stund kom farmor och hämta mig och körde mig till ishuset.

Om en vecka är det ju show
så det är stenhård träning nu. hela helgen kommer jag bara tillbringa i ishuset och hela nästa vecka, bara länkar tills nästa vecka det är så jävla kul med show. Efter träningen åkte vi hem och åt ungspannkaka. och just nu väntar jag på min älskling ! :D

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0