Nu !

så nu lovar jag att börja blögga igen. har fått virus på datan så har inte ens vågat starta datorn.

måndag: var det skola och sedan träning
tisdags: mamma och pappa åkte till spanien

Och idag har jag vart i skolan. Hade matte prov på morgonen. efter skolan åkte jag till pappas firma och jobbade
och sedan raka vägen till ishuset för att vara tränare. sen blev det stuvade macaroner och köttbullar hemma hos mormor och morfar.

i morgon är det tema dag i skolan, funderar på att skippa det, men börjar 10 så det är ganska chill ändå.
efter skolan har jag bokat klipp tid skönt !! och direkt efter är det träning i en timme.
om en vecka är det äntligen show ! så jävla kul !!

så nu ska jag slänga mig i sängen natti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0