Dåligt av mig

haha shit va dålig jag är. Men har liksom inte hunnit sitta vid datorn.
idag har jag inte gjort ett piss, skulle pluggat men har inte gått så bra än hehe. ställde också in mitt spinnings pass för att jag skulle plugga. Riktigt dåligt av mig . har liksom prov i morgon. men känns som jag kan redan allt.

onsdagen gjorde jag: skola- städa mitt rum- ishuset (tränare och träningen)gick hem till älskling.

i morgon
är det fredag och helg ! det firas med att fira Felicia som fyllde 17 idag Grattis! men innan det så ska jag och korro gå runt i tumba centrum och sätta upp affischer till vår isshow. och därefter träna igen :)
i helgen måste min historia uppgift vara klar. men hur ska det gå , jag kommer jobba hela helgen.
aja det får bli efter skolan i morgon madde komigen!



dom här skorna ser ganska fula ut på bilden. men dom är as fina i verkligheten !! vill haaa !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0