Söndag

hej !
i helgen har jag och sonny legat inne och bara kollar på TUSENBRÖDER nästan . skit bra jävla serie ! jag mår typ dåligt för att mannen i huset ställer till allt för familjen ! om man fastnar så gör man , värt att titta på !!!!


i fredags var vi bara hemma (kollade på film)

lördags fyllde min syrras kille år.  så blev lite firande där ,Grattis till dig ! och sedan blev det party hos en kompis, men blev inga sena timmar va hemma halv 1. skönt !

idag var de kalas igen hos min syrra , mamma och pappa kunde inte komma i lördags så dom åkte dit idag. de bjöd på god thaimat.

Nej men nu ska jag gå och mysa med min älskling ! god natt :D



// Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0