veckan har startat

usch fy och blä, och nu är det måndag igen ! orkar verkligen inte en vecka till ,
och varför går helgen så fort?
idag började jag 10.00 och slutade 14.20 ganska skön dag ändå. efter skolan gick jag robin, jonte och philip upp till tumba och köpte en banan och en drickyougurt till mig. senare gick jag till ishuset för att ha en timmes träning utan tränare suck säger jag bara !
i morgon kommer sonnys nya hund också , vet inte riktigt vilken ras,men nån hårboll är det :P

veckan planering
måndag : träning
Tisdag: kanske gymma(PLUGGA)
onsdag: träning 18:45
torsdag: kanske gym(PLUGGA)
Fredag: träna (engelska uppgiften klar + svenskan)


vill ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0