Jobb helg

Heej
Min helg har inte vart mer än annat än jobb typ. Har jobbat 16 timmar denna helg så är så ganska trött. Man är ju inte van med att jobba direkt. i fredags kväll var jag och sonny hundvakt till lilla skrollan och i lördags kväll så åkte jag och sonny in till stan och åt på china resturang och kollade på bio. det var faktiskt jätte mysigt. kom hem till en hund som hade vart hemma själv jätte länge :( stackars mimmi !

Nu kom jag precis hem till sonny. kollade på hans match idag, 5-1 förlorade dom med :(
aja nu ska jag och sonny kolla på solsidan, vi missade ju de idag för det var ju match ;)

jag och Skrollan

sonny på china

jag på china


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0