HELG !!!

äntligen är veckan slut.  men det är inte så att jag ska ha en "skön" helg precis :p
i morgon 08.00 ska jag  jobba . pappas firma har byggt en bostadsrätts lägenheter som ska snart lämnas till köparna . så jag och en städfirma ska städa hela huset på ca 500 kvarat. jaja det var om i morgon 

idag har jag vart i skolan och efter skolan följde anton med mig för att hjälpa mig att ta bort viruset från min data ,så nu är det borta. hatar verkligen virus , fatta att dte är människor ute i världen som sitter och gör VIRUS ! jävla idioter . kl 17.00 åkte jag ner till ishuset också för att träna .blää , det var inge kul
  
aja , får se hur kvällen ser ut. men nu ska jag ner och äta middag med familjen
här bjuder jag till med en familjebild från thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0