Onsdag,Torsdag

Hann inte skriva igår. Men en toppen dag var det iaf,  slutade 11:40 det var riktigt skönt !
och min kompis Tomas fyllde 18 år.
Idag slutade vi 12 haha det är inte synd om mig. mötte mamma i tumba och sedan körde hon hem mig.
vid 2 åkte jag hem till Wilma och var lite med henne.  

Har bokat tid på MAKE UP STORE i morgon. Jag fick en sminkkurs i julklapp av min älskling. 
som kostade 500 och av det beloppet kommer jag få välja ut prudukter från MAKE UP STORE.
hur schysst är inte det?
Så bokade tiden imorgon för jag ska på lokalfest senare på kvällen. så tyckte att det var rätt läga att göra det då , än att bara gå dit och sedan gå hem och tvätta bort det:P
ska plocka ordning i mitt rum , och packa. sen ska jag ta bussen hem till älskling. ha en bra kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0