Torsdag

det här inlägget skulle kommit in igår

började dagen med att stressa ihjäl mig till bussen. första lektionen var engelska. har alltid haft svårt med engelska men tycker att det har blivit roliagre nu. har faktiskt en toppen lärare!
på idrotten åkte vi skridkor . och plötsligt kom jens in ishallen. han gick i min klass förut men han flyttade till luleå för att satsa på hockeyn. Sista lektionen var träningslära och det var bra, för att efter lektionen drog jag kim Jens och alex till gymmet haha :P

igentligen skulle jag tagit bussen till sonyy men inga bussar gick för att det kom en jävla vinter plötsligt. Trodde våren var påväg. så nu ligger jag själv i en dubbelsäng :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0