Halv vecka

halva veckan har gått . och har inte orkat bloggat.
men idag åkte jag och min kära mor till skärholmen.
skulle köpt jeans men blev 2 linnen och en kofta . bilder kommer i morgon
har tränat idag , är inte så happy på konståkning nu asså . men det är bara 6 veckor kvar på säsongen. skönt !

I tisdags åkte vi längdskidor med klassen FY FAN säger jag bara . aldrig mer !!!! jag och en kille fån min klass kom vilse, inge kul ! så vi åkte buss till lida där vi igentligen skulle. men vi kom till brantbrink :S
I morgon har jag och mamma laddat för att rensa ut i hennes garderob ! härligt

aja nu ska jag ¨gå och lägga mig i en varm säng med älskling :) god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0