veckan innan skolan

bild från mormors 70 års fest !
efter mormors kalas drog jag hem till en kompis som fyllde 17 år. ett roligt party ;)


bild på mig och sonny<3

i veckan har jag tvingat mig själv att kolla på pirates of the caribbean ( alla tre filmerna) så nu ska vi kolla på den 4:e filmen på bio :D
( alla mobbar ju mig att jag inte har sett dom hehe.....)


igår (torsdag) så åkte jag och josse in till stan och gick där hela dan ! sååå mysigt,
och senare åkte vi till apberget och kolla på solnedgången. med issa adam och keith som kom lite senare :)
en bra sommarkväll !!

i morgon börjar konståkningen igen.. så nu var livet slut igen :p nu blir det film ! GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0