Tor, fre

Ursäkta att jag inte har skrivit nått. Men har inte hunnit. I torsdag var det skola utvecklingsamtal usch ! Och senare på kvällen så var det gymmet . Det blev spinning och mamma följde med. Det va jävligt jobbigt men ändå hade man inge träningsvärk, har bara ont i röven från sadeln :p. Igår var det fredag. Var skit trött hela dagen . Drt blir bara mer plugg , orkar fan inte med livet! Så efter skolan åkte jag hem och kollade på film och pluggade. Senare på kvällen åkte jag till sonny och var mef han och vänner hela kvällen. Men jag var inte så rolig . Jag låg i sängen och halv sov hela kvällen :( trodde jag fick feber där. Men idag mår jag lite bättre! Jag hör av mig senare under dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0