sola ute i bikini i april, normalt ?

Det är ju helt sjukt att man sitter ute i bikini i april ! hur varmt kommer det bli i sommar då ?
tänk om man får typ Spanien värme det skulle ju inte vara så dåligt.
Igår kom vi hem från landet,  jag och sonny var ju där  under helgen och firade påsk , med hans släkt.
när vi kom hem till mig så grillade vi, det var iktigt  smarrit! och tog en promenad senare på kvällen. och idag har jag träningsvärk i rumpan(pinsamt) :P
Igår berättade mamma och pappa att det skulle bygga en liten stuga till mig på landet . hur nice är inte det? tänk vad kul att fixa där inne , ååh vill bara börja på engång. det blir ju sen ens eget förta hus haha!
aja nu ska jag sola vidare och hoppas att man blir lite brun.
ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0