Buss jäveln !!

Idag slutade jag ju 11.40. Det blev så att jag stannade i skolan en stund. Sen hände det nått jävligt irreterande ! Jag gick till tumba för att ta bussen hem. Jag står i en timma och väntar på bussen . Det slutade med att jag tog en taxi hem med en kompis . Men sl får betala notan så det är ju grymt. Men när jag har kommit hem och kollar ut genom fönstret så ser jag bussen åka förbi det va ju lite kul!  Senare på dagen tog jag ut moppen och åkte till gymmet och pumpa. Efter gymmet åkte jag till lägenheten för att äta romantisk middag med älskling och fira lite. Och nu ligger jag i sonnys säng och snart ska sova I morgon är det en lång dag + att jag ska ha utvecklingsamtal hej då på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0