plugg plugg plugg !!

tjena hejsan , sitter här och väntar på att lilla älsklingen ska komma hem till mig!
idag var det igentligen kickboxning men jag sippade den för jag har så jävla mycket plugg jag vet inte hur jag ska hinna . för i morgon ska jag ju vara i ishuset från 16.00 till 20.00 :(
men i går på träningen fick jag reda på att vi på konståningen kanske ska sätta upp ett showprogram som ska vara i GLOBEN fatta !!!!!! FETT coolt !!
min veckoplanering

måndag: träning, sen hem till älskling
Tisdag : sket i kickboxningen
pluggade till idrottskador istället.
onsdag: börjar 8:00 omprov i idrottskador sen ishallen 16.00 till 20:30
Torsdag: matteprov , musikinlämning och sen hockey match
Fredag: matte prov sen helg !!!!!!!!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0