Länge sen !

tjena tjena , de vart riktigt länge sen jag skrev nått i den här bloggen.
Men har inte haft ork , och så har jag inte hunnit


men de har vart valborg, som va den tråkigaste i mitt liv typ !!!
först åt jag hemma hos josefine pch fixa mig där och åt med familjen. sen tog jag bussen till ralle å va där en stund , men de hände liksom inte så mycket där. så anton fick komma och hämta mig så,
så stog vid uttran resten av kvällen och de va ju ändå okej tycker jag.

i dag vaknade jag hos sonny. körde han till tumba och sen vidare till skolan . en kort dag var de! först hade vi nat.prov i kemi som gck åt skogen. sen hade vi rast i typ 2 timmar och etfer de hade vi show träning i aulan.
kom hem runt 1 tiden och vid 3 kom philip hem till mig.
har haft ett litet uppehåll med träningen asså (en vecka) men känner verkligen att man behäver träna det här är inte okej ! känns bara att man äter och äter och inget försvinner. de är väl de de gör

I morgon är de 9 månader som jag och sonny har vart tillsammans. tror att de lutar mot bio faktiskt. hoppas det bara finns några bra filmer man kan kolla på :) <33


snart sommar igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0