Sovmorgon

hej , nu sitter jag själv i mörkret hemma hos sonny. hans mormors hund hade dött så han och hans mamma är påväg till veterinären :( inge roligt

idag skulle jag igentligen sluta 16.20 men hade ingen musik så vi fick sluta. så jag och mamma åkte till skärholmen istället. och kollade lite julklappar.

i morgon är det fredag och har  2 lektioner som är inställda på morgonen så börjar 10:20. efter skolan är det hem som gäller äta nått och sen ner till ishuset och köra hårt . måste spika allt som är i programet nu allt ska bli så bra som möjligt. för det är ju julavslutning på lördag

nu väntar jag bara att älsklingen ska komma hem igen , men ska gör mig klar nu till säng dags :) godnatt

förra året på julavslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0