Nervös faktiskt

började kl 9 idag och började dagen med ett prov. efter den lektionen hade jag ett till prov, och det gick inte lika bra. efter det hade jag 2 timmars rast och sen matte. men det  blev så att jag sket i den och åkte till skärholmen istället. tittade efter lite julklappar. så nu är jag klar med lilla syrran storasyrran älsklingen . mamma och pappa vet jag vad jag ska köpa men inte gjort det än . jag och syrrorna ska dela tänkte jag.

efter skärholmen åkte jag och sonny hem till mig och kollade på alla paradise hotel avsnitt vi har missat så nu är vi ikapp igen. imorgon är det onsdag och det är väldigt skön dag för mig slutar 11.40 . och i morgon ska jag till frisören . slinga och klippa håret :D är super duper glad ! 

och på lördag är det lucia på konståkningen då hannes sonny och rickard ska vara med på vårt julprogram , faktiskt kul. jag och sonny ska åka lite paråkning. men det är inte bara det som händer. vi får ju veta vad det blir för show också har faktiskt ingen aning vad det kan vara för show! är lite nervös faktiskt . och det händer en grej till . jag är ju faktiskt nomenerad till bortkyrka lucia också så är lite nervös inför det också :P

aja nu ska jag åka till min "sambo" sonny :D ha det gott hej då 
denna låt ska vi har på våran juluppvisning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0