o-s

ons: bästa dagen
*sluta tidigt
*träffa sonny
*träningen vare as rolig
*va med alice jocke

tor: skola sen träning. tänkte inte träna har skit ont i fötterna, men de var skit kul faktiskt.
efter träningen drog jag hem till sonny en snabbis sen skulle han på träning.
sen satt jag bara hemma hela kvällen

fre : direkt efter skolan drog jag issa josse och alice till stan och träffade milla :D
och så köpte jag en skinnjacka , men mamma tycker att den var lite liten . så ska åka och byta till en större iveckan men mamma.
sen på kvällen var jag med dom vanliga och hade roligt :)
mamma och pappa åkte vid 16.00 tiden till landet . Så jag var ensam hela helgen skit skönt
men lite tråkigt när saker försvinner ,

lör: en riktigt rolig lördag kväll asså !!!!

sön: vaknade vid 11 , alice och sonny sov kvar
och ikväll tror jag att jag ska kolla på film med adam och alec iaf.

hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0