Måndag

hej!
vaknade med att alice kom och väckte mig ,kvrat i 8 hehe . kom lite sent som vanlig.
och äntligen fick man sin data av skolan. efter skolan följde alice med mig hem och sen tog vi en sväng förbi adam och träffade philp och jocke . och Grattis i efterskott philip . sen var de träning kl 5 , gick väl sådär. hade fys och 1,5 tim is .
efter tränigen skulle jag snabbt hem till min syrra och äta middag med henne. Och de gick ju inte heller så bra . slut på bensin :/ så jocke fick komma med bensin till mig
TACK JOCKE :D
sen till slut kom jag fram , fick med mig lite kläder hem som  hon har lånat.
herrå<33

Kommentarer
Postat av: alice

Hahahah!

Neej vet, man hör ju inte den låten så ofta. Speciellt inte när man är med mig.. IRONIIIIII.

2009-09-08 @ 12:10:45
URL: http://onlyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0