Fredag -- Tisdag

fredag: hade skolfoto , bönder fick de bli.
och på kvällen var jag ensam hemma för mamma och pappa kommer vara i norge hela helgen.
så jag alice jocke adam rickard alex ralle och hannes var hemma hos mig hela kvällen och chillade lite . var tvungen att åka till mormor vid 12 .




lördag: vaknade vid 10 och träning 11 i ishuset  (fys och mental träning). och sen var de bara snabbt hem duscha och fixa lite och sen hem till alice och var där hela kvällen . och senare kom  de LITE mer folk, men en riktigt rolig kväll , hade jag och alice iaf :P åkte moppe till mormor sen kom hem 12

söndag : vakande hemma hos mormor drog tillbaka till alice vid 10 igen och kollade hur alla mådde . drog därifrån vid 1 för att äta pizza med adam , och efter ett tag kom alice issa robbin och philip dit också. sen hela dagen/kvällen var vi ca 10 pers hemma hos mig och bara va , vid 10 tiden kom mina päron hem. tur att vi satt och kolla på film då da :P men innan dom kom hemma så gick jag och alice och städade lite , dom bort alla makaroner på golvet typ. alla var borta vid 11


måndag: vakande halv 8 lite bråttom .efter skolan var jag med sonny ,tills jag skulle ner till ishuset och träna lite . hade verkligen inte ork att träna asså! så de gick ju inte så bra heller .
efter isen var de fys , faktiskt ganska kul fys .
när jag kom hem hann jag bara duscha sen kom alice och jocke hem till mig.

tisdag: kom i tid till skolan ( bra madde (y) ) kanske första gången eller nått .
nu sitter jag och alice vid en varsin data hemma hos mig . får se vad vi ska hitta på

aja hörs senare

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0