Helgen

F: fick gå tidigare från skolan nice !!! åkte hem tog det lugnt och taggade mig till träningen som var segast!
efter träningen var jag med Alex Adam Rickard Jocke och Alice . men sen skulle grabbarna till vårsta och jag och alice drog in till söder med jennifer danni marcus artur och Sonny :) efter de drog vi hem till mig och kolllade på film .

L: sonny sov hos mig kul för han , hade liksom träning kl 9:P efter träningen som slutade kl 12 åkte jag hem och städade mitt rum och firade mamma som fyllde 43 år, hon gick lite blommor av mig . lite senare kom alex adam och hannes :).  snackade lite bra och så och sen kom krille och marie som mamma och pappa hade bjudit hem på middag. och jag drog till charlie och var med alla där . drog hem till sonny vid 1 tiden .

S: kl 6 ringde väcka klockan hos sonny , han skulle iväg på cup. så jag åkte hem till jocke och alice var där och sov vidare. kl 12 vaknade alla och vi var tvungna att gå för jockes ma och pa skulle komma hem när som helst. och nu ligger vi i sängen och kollar på film

ALICE APPELGREN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0