Då var helgen slut

fredagen : skolan var okej ,  men jag fick gå hem tidigare. medans alla satt inne i klassrummer och hade matte prov :D
sen åkte jag hem, åt lite sen åkte jag iväg igen för att fixa några saker . efter de åkte jag och mamma till skärholem för att kolla om mina skor hade kommit in . men de hade de inte .
när vi kom hem åkte direkt till alice elin malin mickis och wille . var med dom en stund
sen var de mat dags .
på kvällen skulle jag igentigen till ralle och fira han , men åkte hem till sonny istället och där var de också folk .
kanske 10 st eller nått . de var faktiskt ganske kul . vid 11- 12 gick vi ut och kom tillbaka vid 1

lördag :  hade skridkoskolan kl 10 till 12 .sen va jag hemma heeeeeeela dagen . skulle passa lilla syrran .
sen kom de folk ju och så hem till mig så de blev kul ändå  :)

a och nu är de söndag och bad fan ska man hitta på då !?!?!?!?!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0