Lördagen

hejsan !
 De blev en  förmiddag med mamma på ikea och skärholmen ,Blev 3 nya tröjor . Sen så kom issa adam phille och keith. hem till mig .vi skulle igentligen kolla på film men så blev de inte . efter ett tag kom allihopa.
det blev en tur till ica ,jag jocke och adam för att köpa lite glass. tog oss hem till mig igen för att äta upp den jävla glassen .och sen blev de donken . jag nisse och alex stefan . de gick bra dit men lite segt hem , alex lånade adams moppe och den startade inte efter vi hade fått maten. så vi stpg där ca en tim
men efter ett tag gick den igång , efter några tim  blev de så att alla gick hemåt och alex marcus och ralle somnade . så de sov över.
i dag är de min första isträning  på en månad exakt ! Så man får se hur de går.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0