Lördagen-Söndag

Lördagen
 vaknade jag vid 9 tiden , sen blev de STÄDNING på högsta nivå .
fan va min säng såg ut . lite senare vaknade mamma till liv vid 6 (lite bakis från går dagen)
sen var de bara  att fixa middagoch dra till mackan. va där till halv 1 typ.

Söndag träning på morgonen kl 11.
 sen blev de en golf runda med krippa philip O och min syster. gick väl sådär bra.
efter de bestämmde jag mig för att plugga men alex mackan och ralle kom , så då blev de inte så mycket gjort.
dom gick vid 11 och sen gick ja ba och la mig.

i dag så är jag hemma , har ont i halsen. blir att man ska städa och plugga
sen kommer adam phille och keith förbi och vill snacka med mig om nån grej. efter de är de golfträning

ha de gott så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

madde lovah !!

2009-05-19 @ 12:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0