Lördagen , nice !

lördagen började i ishuset med fotografering kl 9. och sen tränare till 12
sen va de hem gång , kom hem vid 1 . städade mitt rim och lite så. Sen skulle jag  till NK med mamma och pappa  och köpa ny skid jacka. de blev en vit jacka , Skit fin (bild kanske kommer) och köpte ett par löpartights, till isen.
sen efter några timmar där så åkte vi hem. hemma blev de snabba pucar asså , de belv bara att äta duscha och gå hem till adam , och där va  phille jocke ralle adam richard och alex . efter ett tag så gick vi ut och kom in till tessan, och mickis va där.  och kollade på vem som vann den där skiten. sen drog vi ut igen , tappade bort  alla typ så jag ralle och richard gick och träffade på henke anton phille wille issa och sofia  ett litet tag . efter ett tag gick vi mot bussen och träffade alla igen , trevligt trevligt
 sen va man ju tvungen att lämna alla och gå hem 
men de va en riktigt rolig kväll måste ja säga !

nej nu ska ja duscha städa mitt rum plugga och åka på kalas till mina kusiner
 ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0