Helgen!

måndagen är snart här igen , och på fredag drar jag och konfa gänget till gotland . är verkligen inte taggad för att åka dit, vill vara hemma. mycket roligare att va hemma. kommer sakna alla här hemma!
 
i fredags
 var de så 3:e skoldagen för mej ( var ju ledig för showen i 2 dagar)
 vi började tydligen kl 9 .såklart kom ja till skolan kl 8. 
vi skulle göra en engelsk film , så min grupp (anton henke issa och jag )gick hem till mej och filmade .
 host* de gick ju sådär asså ! vi gjorde matlagnings program. anton var då kok  ,
och han gjorde då pannkakor som var svarta . typ kl 1 drog dom .
på kvällen blev de bio med ralle rickard stefan och 2 killar till. kollade på the unborn.
kom hem vid 12 nån gång .

lördagen :
dom 2 sista showerna , gick helt toppen bra . fick reda på att 2 av 4 tränare ska sluta i klubben. lite tråkigt men men.
kom till ishuset  vid 10  och kom hem kl 5 innan de var jag issa och lasse på donken och hade skit kul !
tog bort allt de tråkiga som har hänt och bara att gå framåt med posetivt tänkande .

på kvällen var ja jag med wille anton fia och isabelle , och vid 12 kom ralle rikard jocke stefan tony 
när dom kom gick anton och dom , och ralle rickard och dom var kvar till 3 ungefär. kollade på nån skit film :P
men men alltod kul att träffa dom.






och i dag var de avslutning i hockeyskolan fick lönen och de va fett nice asså !
och när ja kom hem följde jag med min syrra och hennes boy till pizzerian.
ja delade en kebab talrik med syrran de va kute gott asså . sen har ja bara vart hemma .
 
aja nu måste jag sova
natti!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0