hmm...

hallu där , i förr går efter golfen så kom adam och jocke till landet.
när  vi kom till landet tog vi en sväng med vattenskotern. efter en liten stund så välter skotern och min mobil ligger på båtten(kul)
men om ni vill nått så är de bara att ringa/sms 0731426681  , men de jobbiga är attt jag kommer inte komma hemm på länge , och 3 dagar utan mobil ¨,de kommer bli svårt .

i går kväll kom josefine och hennes ma och pa , och lite senare kom camilla f . och vi fick låna sussans (grannes) vi kanske var vakna till 4  på natten . och vi får se vad som händer i dag :), min ma o pa óch josses ma o pa är ute med båten så jag josse och milla är heeelt själva här så jävla skönt :)

aa men ses snart , ha de bra <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0