Dom 4 dagarna hemma

kom hem på söndagen runt 12 ,  och lite senare så träffa jag sonny och sen kom issa en stund .
och  vid 23 hade dom andra spelat tennis klart och stog vid gulan så vi drog dit och träffade adam ralle rickard hannes philip . efter en stund så åkte jag philip ralle jag och sonny till mölle vette fan vad vi gjorde där , men sen skulle jag köra hem sonny så blev de att man stanna där ett tag och kom hem vid halv 2

måndagen så var de lite tennis tittande innan milla kom till mig. och sen under dagen blev de moppe körning asså , herregud vad vi åkte , fram och tillbaka överallt . men vi kom sen till ralle och där var de typ 12 st som kollade ¨på nån fotbolls match .efter de  marcus sonny milla och viking hemma hos mig :)

tisdag: på morgonen så körde jag milla hem till viking och jag drog hem till ralle, och rickard hade sovit där.
och efter några timmar bestämmer jag milla att dra in till stan  med nygren viking och issa.
först åkte vi hem till milla och kollade hur hon bodde och så . och sen så drog jag och issa å träffa sonny artur och marcus ,  vi gick runt typ i gamla stan och så . och vid 8 tiden tog vi tåget hem. sen drog issa hem och jag  och dom till tullinge och jag till jocke och träffa rickard adam alex ralle  de var faktiskt roligt :) och sen vid halv 12 drog jag hem till mormor  och sov där.

onsdagen. typ halv 7 vakande jag till ,och 7 drog jag hem och packade och duschade lite och så. vid halv 9 åkte jag hem till sonny en snabbis innan vi skulle åka till landet. och 11 drar jag  hem och då var de raka vägen till landet !
buhu !!!!!
 
och i morgon åker vi ut med båten igen :/
men ska sova nu ha de bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0