ändrade planer!

hellu där ,
i går blev de ändrade planer , de blev så att josefine hallman philip rickard och Adam fljde med mig till landet
så vi tog bussen dit .riktigt rolig dag/ natt. körde lite vattenskoter och ramlade av som vanligt , alla tre som va på skotern var i vattnet , (jag adam och philip) och sen körde bara killarna och efter några sek när phille körde så var dom också i vattnet :P

vid 3-4 tog vi bussen hem , hahaha den resan hem var så jävla rolig

när vi kom hem så var de bara raka vägen hem och duscha. sen  kom alex adam rickard och josefine  och vi åt lite mat , och sen drog på nån skit fest , sen drog vi tillbaka till mig och lite så :) sen vid 12 var jag och josse tvungna att dra hem , skulle sova hos henne

vid 11 drar jag från josse , blev frukost på gulan med adam rickard och keith . lite senare kom alex och sonny också .sen kolla de vi stockholm boogie hemma hos mig , och filmen som jag har länktat efter så länge , äntligen fick jag se den :)

skulle ta bussen 19.01 , men missa skiten och ma och pa fick inte damp hehe.. så pappa kom och   hämta mig i vårsta

men nu är dom glada i gen ( men inte jag )
kommer vara länge här på landert tror jag :/ men hoppas att jag kommer hem på tisdag eller nått

ha de bra vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0