48 timmar i tumba

i tisdags var de klippa gräset dags för adam och philip , så var med dom på dagen och sen lite senare på kvällen gick jag ner till uttran sjön och träffade Sonny Artur och Markus, och var med dom resten av kvällen .

I går vid 9 tiden åkte jag ner med pappa på trafikskolan och skulle öva till moppe provet. de gick väl sådär . och direkt efter drog ma pa och lillen till landet. och adam kom till mig då.
och vid 5 tiden drog jag och adam ner till trafikskolan igen , och jag gjorde provet då da . de gick as bra 
(för att adam hjälpte mig hehe )
 så nu har man kortet !! äntligen!
senare på kvällen kom  alex markus sonny thomas mackan och issa hem till mig också.

vid 1 tiden kom ninni och krippa hämtade upp mig  , och vi fick köra hem thomas Sonny och Markus till tuna och sen vidare hem till syster och sova där och nu sitter jag på landet igen , (kul)
får se hur länge jag blir kvar här .....

ska ta en sväng med vattenskotern nu . ha de bra !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0