lets dance

hejsan !
nu har skolan börjat och det känns lite tråkigt faktiskt fast lite kul också.
jag har inte riktigt kommit tillbaka till den svenska tiden ännu, så jag somnar vid 19 och vaknar 1 på natten och sen kan jag knapt somna om :Sinte kul
men jag hoppas att jag kommer in i den svenska tiden snart :D
i dag har jag vart i skolan sen gick jag hem och packade upp allt från bintan.

och sen var det ishuset igen :(orkar inte med allt nu .

det börja bli så tråkigt nu , ingen musik och det är det som är själva grejen med konståkning.

för vi kan inte bli  så mycket bättre nu än vad vi är och då känner jag att då vill man bara ha kul.
nej men nu måste jag kolla på tv hej då och ha det gött  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0