kul lördag


heej alla där ute
den här lördagen va skit tråkig, mamma hade bjudit hit mormor morfar farmor och kurt .
aa men jag va inte med dom så ycket, va mest uppe i mitt rum och satt vid datan.
men det var ganska kul ändå har inte träffat dom på skit länga + att vi kollade filmen mamma hade filmat i bintan det var nice fast man länktar ju tillbaka när man kollar på sånt :(

tidigare på dan så var det ishuset , skriskoskolan kl 10 jihu (noot) men det är helt underbart att va me min bäst vän ! isabelle <3 . när jag kom hem så sa ja till mej själv att jag skulle städa mitt rum, men det gick ju inte så bra så det blir i dag istället.
aa men ska gå nu ha det gött
från eran maddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0