En härlig lördag med dvärgen

Min lördag började i ishallen som vanligt, fast inte i vilken ishall som hellst utan österåkers ishall där jag tävlade. Det gick sådär men kom fyra. Efter det så skulle jag och min Isabelle göra ett shownummer. Låter vi åkte till va en mix av britney spers låtar; gimme more, womanizer och circus. Det gick skitbra det var typ 1000 pers på läktaren så det var lite pinsammt för ni fattar väll vad programmet handlade om? ;)
Sen åkte jag hem och fixade mej lite för ja skulle hjälpa till hemma för min syster hade 20 års tjejmiddag. Sen drog jag hem till Wilma och där började min kväll. Jag har gjort illa henne så många gånger idag

*  ja drog undan hennes stol så hon ramla på golvet och fick ont i armbågen
* ja skulle locka hennes hår och råka bränna hennes öra
* sen skulle Wilma testa på mej så brännde hon tå fingrar
* när locktången hängde på stolen så lutade hon ryggen emot så hon brännde ryggen
* sen så är Wilma lite håröm så ja har dragit massa i hennes hår
nu håller vi på att locka hela hennes jävla hår vi har hållt på i typ 2 timmar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0