Tråkigt

min lördag  var  den tråkigaste på länge , satt på mitt rum HELA dan !
och väntade tills nån skulle ringa , men alla är ju på väg till fjällen.
så jag satt ensam hela dan . ja kollade ju såklart på melodifestivalen haah :P

i morse kl 10 var jag nere i ishuset , trodde de va hockeyskola  men de var de tydligen inte.
så jag följde med mamma och pappa till ikea.
och fick med mej ett sängskydd grej en ram och foto stälning typ :P
aa lite fina saker allafall. men mom and dad köpte lite mer .
jag satt som en köttbulle i mammas knä på väg hem , de var inte skönt kan ja säga.
dom köpte 3 bokhyller till deras lilla kontor hemma.
så pappa fick bokhyllerna i näsan typ och såg typ ingenting haha , de här var faktiskt ganska roligt :D


ikväll blir de ishuset , träning  med angelica :D
och lite senare blir de beck
ha de gött  så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0