Min lördag!

hej allihopa !
lördag då , vaknade upp i min säng . sen var de full rulle hela dan .
kastade på mej kläderna och ner till ishuset.
var tränare i 3 timmar och sen skulle jag och isabelle åka till stan .
men hon fick feber så då blev de ingen stan den här dan heller :S

så de blev ikea istället , med stora syser och hennes kille.
som skulle tydligen köpa en dubbelsäng. så dom var tvungna att köpa ben och sånt i dag.



När vi kom hem så blev de en sängorkan hemma !
lojjans sängram skulle slängas , min sängram skulle ner till lojjans rum.
och ninnis hela säng skulle in till mej, och min säng skulle in till lojjan.
aa lite virigt men men :P nu har jag 120 säng woho !

efter allt , så blev de faktiskt bra . jag och mamma åkte till maxi och storhandlade lite .
efter de åkte mamma pappa och lojjan till några kompisar ,och ag gick vidare till albin , och lottye var där :D
kollade på ratatouille, faktiskt en rolig  film. råttan är ju bara  så söt !
sen fick jag ett sms av lasse att hon inte kunde komma
till hockyeskolan i mornbitti , suck!

fan fick jävligt mycket ptoblem där ett tag. men tur att man han hockye polare som ställer upp.
tack marcus! för ingen av oss tjejer kunde komma i morn ,
jag har konfa , lasse skulle sjunga nånstans  och isabelle är sjuck

a men det är konfa i morn kl 10 så måste försöka sova nu.
 aja god natt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0