Helgen

japp då var de söndag igen,
har inte kunnat skriva på hela helgen. har vart så upptagen med annat.
I fredags var jag på heron och kollade på bio med min tjejor,
vi kollade på friday the 13th , det var den värsta filmen ja har sett !
efter de så åkte alla hem förutom jag , ja åkte till mammas kompis . hhahah de va inre så roligt måste ja säga .


lördag: var ja i en ishall hela dan, tittade på min isbelle som kom 3:a
grattis grattis. och efter de åkte jag hem och  var jag då ensam i huset,
hela familjen var på fest utan lillsyrran , hon va hos nån kompis.
spenderade kvällen med Josefine , och måste ju bara säga att 
  vi hade mumsmums tävling  OCH JAG VANN ! jag åt 5 st och jossan åt bara 3
jävla chicken! och räknade ut att de va 400 klorier i 5 st . kul !

söndag: japp då var de då tävlings dags , gick upp vid 7.00 och kom hem ca 16.
gick sådär måset ja säga , kom 7:a . 
a men nu sitter jag här och väntar tills beck ska börja.
innan de ska jag plugga och städa hela övervåningen
det ser ut som kriget !!!!!
 

aa ha det gött !<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0