Halva veckan har gått !

japp , de var ju nice .
i morn kan man säga "i morn är de fredag igen".
men i morn blir det en tuff dag , matte prov och ja fattar 0.

i dag har jag vart i skolan ,
efter så åkte jag ....kan ni gissa 
ishuset woho!

aa ni vet ja är ju alltid där ju . har räknat att ja är där ca 20 timmar i veckan.
SHITT vilket liv man har liksom , fast jag lider ju inte av de . älskar de
aja vid 4 hade jag skridskoskolan till kl 6.  halv 8 hade ja träning med camilla .
gick ganska bra , va inte så tränings sugen så  det gick väl helt ok.
aja nya tag i morn ,haha !

nej måste sluta nu , har matte prov i morn fattar 0 som ja sa
aja hej då !:D<333


älskar den bilden !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0