Vecka 51

Måndag: skola( lucia tåg  med klassen)
Tisdag: skola , hockeyskola , skola och sen hem till sonny
Onsdag: ledig , skärholmen med sonny och marcus
Torsdag: JUL LOV ! Stan med alice elin josse och philip
Fredag:
Vaknade vid 10 sen drog jag och IsabelleB till stan och köpte julklappar .
sen på kvällen så var jag tvungen att vara barnvakt åt min lillasyrra . men jag fick sällskap av sonny artur adam jocke philip hennes och robin
Lördag: träning och sen hem till jessica och baka pepparkakor med konståknings tjejorna :)
sen åkte jag isabelle och clara till kista och köpte en vinter jacka till henne . sen körde clara oss till årstaberg så att vi fick ta tåget hem . Senare på kvällen kom jocke alice kakan ralle och max hem till mig .och vid 12 tiden körde mamma mig till sonny
Söndag: Vakande hemma hos sonny . och 11 hade vi  hockeyskolan sista gången för de här året , och nu ligger jag och sonny i sängen och kollar på film , eller han gör de jag sitter vid datan :P

ikväll i ishuset kl halv 9 är de match
mellan adam &co och pappas hockeybockey gäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0