onsdag- tordag

onsdag: kom hem från skolan vid 1 , hade träning vid 4 men var helt slut så jag kom ner vid 5 . hade fys efter de
efter träningen var jag med hallman en stund och efter kom adam och sonny

Torsdag : tror jag skulle dö i skolan i dag asså . sååå jävla trött . vid 3 tiden drog maa paa och lillen till norge så ska sova hos wilma i natt och fredag- söndag hos mormor.
men efter skolan drog jag till sonny och var med han tills han skulle på träning .
drog hem till wilma och åt och snackade och lite med dom . sen åkte jag hem till mig och fixade lite saker , lite senare kom jocke alice robbin och phille . och kl 10 skulle jag vara tillbala hos wilma
så nu är de bara att sova
natti <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0