O-T-F

onsdag : var vid uttran hela kvällen med alla och många till. och sen blev de moppe hem till syrran och sov där <3!

torsdag: vaknade vid 10 .drog till isabelle bergman en snabbis . och sen vidare till wilma och lasse och hälsade  på den nya bebisen doris (hund) . och sen blev de bad med milla viking adam alex sonny artur marcus keith  och var med dom hela dagen/kvällen  (jävligt rolig kväll)   hem till syrran sen på kvällen

fredag: vakande halv 11 tog jag moppen och åkte hem ,städade lite . sen hem till sonny.  var där tills2 sen blev de tennis tittande när adam och keith spelade och efter ett tag kom alex också. efter de åkte vi hem till mig och städa lite till och så.
efter ett tag var ralle hannes rickard jocke och sonny hemma hos mig också. vid 7 tiden kör ralle ner mig till vårsta .

så nu är man på landet igen
kul men i morn kommer min syrra också . så blir lite roligare :)
<33 ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0