M-T

ett snabbt inlägg
måndag 

kom hem i går kl 1 typ, och sen gick vi och "bada". tog en sväng till mackan också och sen åkte vi till gulan och käkade lite . och vid 6-7 åkte vi ner till ralle och kollade på fotboll . jag och alex somnade men annars var de okej.
sen drog vi till uttran och var där hela kvällen , kom hem vid 12

Tisdag:
12 typ drog jag adam philip keith och vada lite och typ vid 2 gick vi hem till mig och käka  . 
efter ett tag  åkte jag alex och ralle till golfbanan och slog lite . direkt efter de åkte vi hem till jocke och grillade lite med adam keith . och som vanligt slutade de att man satt vid uttran hela kvällen . haha fan va kul vi hade!!

aja nu har mamma till landet med lillen och nu är de bara pappa och jag kvar :)
får se vad som händer ikväll <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0