helgens kvällar

fredag: mamma och pappa var borta hela kvällen , kom tillbaka typ 12 
så då var jag Alex Adam Rickard Jocke Alice Fia hemma hos mig. efter ett tag kom min älskling och artur . 
och ännu senare kom henke anton philip och martin till mig också . så de blev en del hos mig :P

lördag : var med adam jocke och alex hela dan , kunde inte träna (sjuk) till lunch blev de en pizza och till middag blev de donken  ! bra madde !!! vid 22 tiden dara jag alex adam jocke rickard till flottsbro (end of summer party) träffade isabelle b och hennes kompisar där ,och sonny kakan och sonny . var de typ en timma var inte så kul ...
åkte hem till sonny och sov där .

söndag kl 12 skulle man stå på isen igen .  hade då 3 ispass och ett fys  men fick inte träna de andra passet så gick tillbaka till sonny och var med han och artur lite tills jag skulle på is igen . 
på kvällen blev de film med alice jocke adam alex och rickard :)

måndag : skola kl halv 9 lite prat och så i klassrummet , fick en skit tråkig bok som vi ska läsa !!!! hur kommer de gå ?!
aja vid 5 var de bara att åka ner till ishallen igen och träna , kom hem igen till 8 sen har jag bara tagit de lugnt 

aja natti <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0