Sorry!

dålig uppdatering!

lördag - söndag : åkte ut med båten för sista gången för iår . de var riktigt mysigt faktiskt , kollade på solnedången vid en klippa,  och dela hytt med syrran och krippa, dom tyckte de var lite varmt , men jag tyckte de var fett nice ! sen blev de sol och bad hela dan. fick fan mycket färg denna dag :) sen söndag kväll blev de hemgång ich lite golf och träffade alla igen .som jag har saknat . var i uttran på kvällen med marcus jennifer philip adam alice sonny alex hannes och många fler
Måndag : badning men adam keith alex hannes ralle , stekte ägg på mitt avgasrör som var "otroligt kul" ! sen donken och åt lite mat . och lite senare drog vi till tullinge för att fixa lite saker . och sen vidare till uttran ch var där hela kvällen . och milla sov hos mig :)
tisdag : vid halv 2 tiden drog jag milla viking alice elin adam ralle philip hannes akex  och rickard in till stan (ung 08) .
bilder:
     
 
och på kvällen hemma hos mig hände de en ganska stor sak. min säng gick  sönder !! tack alex :D
hela jävla säng ramen :P


onsdag : alice sov hos mig , vaknade vid 12 tiden , vi försökte fixa sängen men de gick inte så bra . sen sket vi i de, så åkte vi och köpte glass istället och träffade adam och rickard . sen skulle alice åka hemmåt och vi andra åkte hem till mig . och efter den stund kom hannes och ralle också. och vid 5 tiden åkte jag och maa till IKEA för att köpa säng ben till min säng och lite små saker . när vi kom hem igen var man ju tvungen att vara lite taxi också . hämtade adam från hans istäning och vi körde hem sonny också på samma gång . och senare kom adam ralle alex sonny marcus artur rickard hem till mig och chillade lite :)
oj nu är kl 3 måste sova nu  go natt <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0