Fredagen

halloj , vakande halv 1 .... 
inte så konstigt att man vaknade då, när man liksom går och lägger sig vid 5 tiden hehe:P
sen åkte jag till donken och köpte 5 cheeseburgare som frukost/ lunch, sen vidare till adam .
sen blev de bad och sen hem till mig och chillade lite  med adam alex  rickard kakan ralle och keith. sen var de träning för adam och keith så vi andra åkte ner och kollade en stund :) fan va kul de var att komme ner till "hemmet" igen :D

och i morn börjar min träning är fett taggad :D:D:D:D:!!!!!
senare på kvällen drog vi till linda , men jag stannade inte så länge jag pkte upp till sonny och var där ett tag och sen åkte jag hem
 men nu är kl mycket igen , måste sova nu <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0